Schadegeval aangeven

Ondernemingsprincipes
Ondernemingsprincipes

  • Fidea uitbouwen tot een zelfstandige en solide verzekeringsmaatschappij, met een gediversifieerd product assortiment, dat via diverse distributiekanalen aan zowel particuliere als ondernemingscliënten wordt aangeboden: dat is Fidea’s strategische ambitie. We willen dit realiseren op basis van drie ondernemingsprincipes:

    Customer intimacy:

    Een onvoorwaardelijke focus op cliënten: wij luisteren, bouwen aan een vertrouwensrelatie en leveren producten en diensten die onze verzekeringsbemiddelaars en cliënten van hun verzekeraar verwachten. 

    Operational excellence:

    Operationele uitmuntendheid betekent dat we doen wat we zeggen en dat we verantwoordelijkheid aanvaarden. Processen moeten aansluiten op de behoeften van zowel de distributie als de eindcliënt

    Product leadership:

    Omdat we naar onze cliënten luisteren en ons aanpassen aan hun veranderende behoeften, kan Fidea zich met een aantrekkelijk productaanbod als de preferente en kwaliteitsvolle verzekeringspartner in al haar disitributiekanalen bevestigen.

Fidea gebruikt cookies om uw gebruikservaring op de site zo aangenaam mogelijk te maken. Een van de cookies die we gebruiken, is essentieel voor een goede werking van de site. U kan alle cookies verwijderen en blokkeren, met uitzondering van de essentiële cookies. Daardoor kunnen delen van de site mogelijks niet optimaal werken. Hier vindt u meer informatie.

Hieronder kan u aanduiden of u al dan niet instemt met het gebruik van verschillende soorten cookies: