Schadegeval aangeven

Klachtendienst
Klachtendienst

  • Bent u (on)tevreden? Laat het ons weten!

    Fidea en haar verzekeringsbemiddelaars gaan elke dag opnieuw voor service en kwaliteit. We doen hierbij ons uiterste best, maar toch kan het zijn dat u ontevreden bent of andere verwachtingen had over onze dienstverlening. Wij willen de ontevredenheid wegnemen. Daarom kunt u uw klacht, eventueel na bespreking met uw bemiddelaar, naar ons doorsturen via mail of via het onderstaande formulier. Wij maken er een zaak van om uw dossier objectief te onderzoeken. U wordt tijdens het onderzoek tussentijds op de hoogte gebracht over de stand van zaken.

    Een tip: formuleer uw probleem kernachtig en zo duidelijk mogelijk. 

    Hoe kunt u met de klachtendienst van Fidea contact opnemen? 

    Valentina Wuyts is bij Fidea verantwoordelijk voor het klachtenbeheer. Valentina en haar team van klachtencorrespondenten contacteert u via onderstaande gegevens: 
    E: klachten@fidea.be
    T: 03 203 85 85
    F: 03 203 86 55

    Ook wanneer u tevreden bent, kunt u via deze weg een compliment overmaken. Want, ook dat horen Valentina en haar team graag!

  • Uw gegevens
    Voornaam:  
    Naam:  
    Adres:  
    Postcode:  
    Gemeente:  
    E-mail:  
    telefoonnummer (overdag):
     
    Schadedossier of polisnummer:
     
    Verzekeringsbemiddelaar:
     
    Uw klacht of compliment  
    Omschrijving:

Fidea gebruikt cookies om uw gebruikservaring op de site zo aangenaam mogelijk te maken. Een van de cookies die we gebruiken, is essentieel voor een goede werking van de site. U kan alle cookies verwijderen en blokkeren, met uitzondering van de essentiële cookies. Daardoor kunnen delen van de site mogelijks niet optimaal werken. Hier vindt u meer informatie.

Hieronder kan u aanduiden of u al dan niet instemt met het gebruik van verschillende soorten cookies: